Είναι μικρό, οικονομικό και μοιάζει με το IQ της Toyota και αν δεν το προσέξεις θα το περάσεις για ένα Toyota IQ. Στην πραγματικότητα ΕΙΝΑΙ ένα Toyota IQ με το γνωστό κινητήρα του ενός λίτρου, ωστόσο έχει την πινελιά της... Aston Martin. Ορίστε; Χίλια κυβικά εκατοστά και Aston Martin πάνε μαζί; Για την Ευρωπαϊκή Ένωση έτσι πρέπει.
Όμως ας βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους. Η Ευρωπαϊκή Ένωση λοιπόν λέει ότι πρέπει όλες οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν μία γκάμα αυτοκινήτων με ένα μέσο όρο σε εκπομπές καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι η Aston Martin δεν μπορεί να παράγει μόνο αυτοκίνητα με τεράστιους 12κύλινδρους κινητήρες που παράγουν αρκετή δύναμη για να αλλάξουν την τροχιά της Γής. Θα μου πείτε λοιπόν ότι και άλλες εταιρίες όπως η Ferrari και η Lamborghini έχουν το ίδιο πρόβλημα. Αυτό δεν ισχύει καθώς η μεν Ferrari ανήκει στο FIAT και η δε Lamborghini στην Audi η οποία κατέχει και τη VW. Η FIAT και η VW παράγουν πλήθος μικρών αυτοκινήτων οπότε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Από την άλλη η ανεξάρτητη Aston Martin δεν παράγει αυτοκίνητα με μικρούς κινητήρες. Για την ακρίβεια το μικρότερο μοτέρ που παράγει η Βρεττανική εταιρία είναι ο 4.3 λίτρων V8 κινητήρας που κινεί τη μικρότερη έκδοση της Aston Martin Vantage!!! Για να αντισταθμίσει λοιπόν αυτό το χάσμα, η Aston Martin αποφάσισε να προχωρίσει στην παραγωγή του Cygnet. Το όνομα μπορεί να φέρνει σε εταιρία που κατασκευάζει ιστοσελίδες αλλά στην ουσία πρόκειται για ένα μικρό, αξιόπιστο και πολυτελές αυτοκίνητο. Και όταν λέμε πολυτελές το εννοούμε. Παντού δέρμα και τόσο εξοπλισμό, με τον οποίο θα μπορούσατε να εκτοξεύσετε την επόμενη αποστολή της NASA.
Όλα λοιπόν ακούγονται υπέροχα από τη στιγμή όπου μπορείτε να αγοράσετε μία μίνι Aston Martin για να κυκλοφορείτε με πολυτέλεια και στυλ. Μην βιάζεστε όμως καθώς η Aston Martin σκοπεύει να κατασκευάζει περίπου 4000 τέτοια οχήματα το χρόνο, αρχής γενομένης το 2011, και να τα διαθέτει αποκλειστικά σε κατόχους Aston Martin. Ναι καλά διαβάσατε αν θέλετε να γίνεται κάτοχος του Cygnet θα πρέπει ή να έχετε μια Aston Martin ή να αγοράσετε μία καινούργια. Δηλαδή το εν δυνάμη κόστος του city αυτοκινήτου της Aston Martin (ενός Toyota IQ δηλαδή) είναι περίπου 120.000 ευρώ, όσο κοστίζει δηλαδή μία DB9 με βασικό εξοπλισμό, συν το κόστος του Cygnet το οποίο ακόμα δεν το έχει ανακοινώσει η Βρεττανική εταιρία.
Λοιπόν έχετε μία Aston Martin με ένα τεράστιο V12 κινητήρα που κοστίζει 250.000 ευρώ και φοβάστε να την κυκλοφορήσετε; Τη λύση σας τη δίνει η ίδια η Aston Martin με το Cygnet. Χρησιμοποιείστε όλη τη εβδομάδα μες την πόλη το Cygnet και αφήστε τη DB9 σας για τα Σαββατοκύριακα στο Ναύπλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου