Το αυτοκίνητο που βλέπετε στη φωτογραφία έχει τέσσερις θέσεις, είναι τετρακίνητο και έχει το σήμα της Ferrari. Ναι καλά το διαβάσατε τετρακίνητη τετραθέσια Ferrari. Λέγεται FF και σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Ιταλικής εταιρίας έχει φτιαχτεί με γνώμονα τις επιθυμίες των πελατών της... και το τελευταίο ακούγεται κάπως τρομακτικό.
Οι πελάτες δεν έχουν ιδέα για το τί είναι δυνατόν να γίνει σε ένα αυτοκίνητο και τι όχι και ποια χαρακτηριστικά είναι συμβατά μεταξύ τους. Είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο και ζητάς συγκεκριμένα υλικά μέσα στο πιάτο σου, αντί να αφήνεις τον πολύπειρο και γνώστη σεφ να δημιουργήσει.
Όπως και να έχει οι πελάτες της Ferrari από ότι φαίνεται θέλουν αρκετό χώρο για τέσσερις επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών και ένα supercar εύκολο στην οδήγηση. Όλα αυτά θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ένα ογκώδες, άσχημο αυτοκίνητο, με κακές αναλογίες. Παράλληλα ένα πολύπλοκο σύστημα τετρακίνησης θα μπορούσε να κάνει το αυτοκίνητο βαρύ και δυσκίνητο. Που θα είχε οδηγήσει αυτό; Σε ένα όχημα που δεν θα έμοιαζε με Ferrari.
Το στοίχημα ήταν μεγάλο για την Ferrari αλλά από ότι φαίνεται τα κατάφεραν. Πρώτον όπως μπορείτε να δείτε το FF είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με υπέροχες αναλογίες. Είναι δηλαδή αρκετά "Ferrari" στην εμφάνιση.
Από το θέμα την οδηγικής συμπεριφοράς αυτό που κατάφεραν οι μηχανικοί της Ferrari είναι καταπληκτικό. Είναι ευκίνητο, πολύ γρήγορο, ελέγχεται υπέροχα ακόμα και στη βροχή και όλα αυτά με 660 άλογα κάτω από το καπό. Έχει όμως ακόμα την οδηγική απόλαυση της Ferrari;
Για του λόγου του αληθές, η FF δεν έχει ένα κανονικό βαρύ σύστημα τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό και πολύπλοκα εξαρτήματα. Για την ακρίβεια έχει ένα 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα που μεταδίδει την κίνηση από τον V12 κινητήρα στις πίσω ρόδες.
Το σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιεί η FF αποτελείται από το τυπικό στήσιμο μίας οπισθοκίνητης Ferrari συν μιας μικρής και ελαφριάς μονάδας που δίνει κίνηση στον μπροστά άξονα. Η μονάδα αυτή είναι ουσιαστικά ένα μικρό κιβώτιο ταχυτήτων με δύο μόνο σχέσεις. Η πρώτη αντιστοιχεί στην τρίτη και η δεύτερη στην εβδόμη ταχύτητα του κιβωτίου που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Αυτό το σύστημα συμπληρώνεται φυσικά από ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα. Επειδή ακριβώς η τετρακίνηση είναι συνεχώς υπό ηλεκτρονική "επίβλεψη", δεν είναι δυνατόν οι μπροστά τροχοί να έχουν τη μέγιστη ροπή από τον κινητήρα.
Με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα όπως είναι αναμενόμενο η FF έχει μια πολύ ομαλή οδηγική συμπεριφορά και είναι αρκετά ελέγξιμο παρά τα 660 άλογά της. Φυσικά μπορεί ο οδηγός να επιλέξει πια συστήματα θέλει να έχει ενεργά και ποια όχι, όπως επίσης και να απενεργοποιήσει τελείως το σύστημα τετρακίνησης και να οδηγήσει την FF σαν ένα καθαρά πισθοκίνητο supercar.
Με αυτά και αυτά η FF είναι αρκετά γρήγορη στις δοκιμές όπως η 599 και έχει την οδηγική συμπεριφορά μιας οποιασδήποτε πισωκίνητης V12 Ferrari με τον κινητήρα στο μπροστά μέρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου