Η νέα σεζόν για το πρωτάθλημα της Formula 1 πλησιάζει. Η FIA αποφάσισε για ακόμη μία φορά να αλλάξει τους κανονισμούς και τους περιορισμούς για τα μονοθέσια κι έτσι μετά από πολλούς μήνες σχεδιασμού, κατασκευής και δοκιμών τα νέα αυτοκίνητα είναι σχεδόν έτοιμα για να ριχτούν στη μάχη.
Tα κλασσικά αγωνιστικά χρώματά της Lotus (μαύρο-χρυσό) θα δούμε φέτος στο νέο μονοθέσιο της Renault. Το R31 που είναι το αγωνιστικό μονοθέσιο της Γαλλικής εταιρίας, σε συνεργασία με την Lotus Group, για το 2011 αποτελείται κατά 92% από καινούργια εξαρτήματα σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο!!!
Οι πιλότοι για τη νέα σεζόν θα είναι οι Vitali Petrov και Robert Kubica. Αναπληρωματικοί οδηγοί θα είναι οι Bruno Senna και Romain Grosjean.
Η Ferrari γιορτάζει τα 150 χρόνια από την ενοποίηση της Ιταλίας και βαφτίζει το νέο της μονοθέσιο για το 2011 με το όνομα F150 για να τιμήσει αυτό το γεγονότος.
Η Ferrari δεν έχει αλλάξει τον κινητήρα του μονοθεσίου της, αλλά οι μηχανικοί της έχουν δουλέψει εντατικά για να βελτιώσουν την αξιοπιστία του. Η επαναχρησιμοποίηση του KERS (Σύστημα Αποκατάστασης Κινητικής Ενέργειας) οδήγησε στον επανασχεδιασμό του συστήματος ψύξης, της εισαγωγής και εξαγωγής αέρα αλλά και του μπροστινού τμήματος του κινητήρα.
Το φαβορί και για την φετινή σεζόν είναι εδώ. Ο νέος κινητήρας, που σχεδιάστηκε από τον Andrian Newey, είναι μία μετεξέλιξη του περσινού (πρωταθλητή) κινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του είναι μία μετεξέλιξη του RB5 του 2009. Γιατί να χαλάσεις μία πετυχημένη συνταγή;
Σίγουρα οι αλλαγές των κανονισμένος άλλαξαν αρκετά πράγματα στο μονοθέσιο αλλά αναμένεται να είναι και πάλι το πιο γρήγορο του πρωταθλήματος. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel και ο Mark Webber θα είναι οι πιλότοι της Red Bull για τη νέα σεζόν.
Το νέο γερμανικό ασημένιο βέλος δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του. Οι μηχανικοί της Mercedes-Benz ήταν αμείλικτοι με τα σχεδιαστικά λάθη του προηγούμενο μονοθεσίου και τα άλλαξαν σχεδόν όλα.
Με το νέο μονοθέσιο της η Mercedes-Benz έχει υψηλές βλέψεις και ευελπιστεί να ξαναφέρει τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Michael Schumacher στον δρόμο των επιτυχιών. Συμπαραστάτης του Schumi σε αυτή την προσπάθεια θα είναι ο έτερος πιλότος της γερμανικής ομάδας Nico Rosberg.
Το νέο μονοθέσιο της Lotus είναι πολλά υποσχόμενο. Η Lotus T128 κινείται πλέον με τους κινητήρες της Renault και χρησιμοποιεί το σύστημα μετάδοσης της Red Bull.
Η Lotus ευελπιστεί με το νέο της μονοθέσιο να μπει σφήνα στους "μεγάλους" της F1. Για το σκοπό αυτό θα προσπαθήσουν και οι πιλότοι της ομάδας που δεν είναι άλλοι από τους Heikki Kovaleinen και Jarno Trulli.
Οι μηχανικοί της Sauber ελπίζουν σε κάτι καλύτερο από την περσινή όγδοη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και για το λόγο αυτό μεταμόρφωσαν το περσινό μονοθέσιο, παρουσιάζοντας τη C30.
Η C30 χρησιμοποιεί κινητήρα και σύστημα μετάδοσης της Ferrari, καθώς και το σύστημα KERS. Οι πιλότοι του μονοθεσίου για τη νέα σεζόν θα είναι οι Sergio Perez και Kamui Kobayashi.
Στην έκτη της χρονιά στο πρωτάθλημα της Formula 1, η Toro Rosso παρουσιάζει το STR6. Ένα αντισυμβατικό μονοθέσιο με περίπου 14 αλλαγές σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο. Η έτερη Red Bull φαντάζει φαβορί για την... όγδοη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και από ότι φαίνεται αυτό δεν απασχολεί ιδιαίτερα του ιθύνοντες της ομάδας.
Οι Jaime Alguesuari και Sebastien Buemi θα είναι και φέτος οι πιλότοι της Toro Rosso, με τον Daniel Ricciardo να είναι ο αναπληρωματικός οδηγός.
Η Williams παρουσίασε το FW33. Με κινητήρα της Cosworth και της υιοθέτηση του συστήματος KERS η νέα Williams υπόσχεται πολλά. Οι ιθύνοντες έχουν παραδεχτεί ότι το μονοθέσιο θα εξελίσσεται και θα βελτιώνεται κατά τη διάρκεια της σεζόν, οπότε μάλλον αποτελεί ερωτηματικό προς το παρόν η απόδοση του.
Ο Rubbens Barricello παραμένει πιλότος της ομάδας και νέος ομόσταβλός του θα είναι ο Pastor Maldonado από τη Βενεζουέλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου